Bildbomb.

Skiter i bildbomben, orkar inte.
Det här har jag gjort den senaste tiden:

Jag har:

* Jobbat på Winnerbäck, "backstage" & allt, bar bänkar & drack saft. (y)

* Varit i Linköping med mamma, fikade i gamla Linköping, köpte en röd baseballjacka , ett linne och en klänning på GinaTricot, ett par skor blev det också, från Skopunkten.

* Hälsat på kusin + kusinbarn, mycket trevligt!

* Kollat på One Tree Hill, säsong 2, 3, 4 & 5.

* Köpt filmer, vilket händer 2 gånger om året kanske, The Messengers och Into The Wild blev det den här gången. 

* Fått en kusin, lilla Nicole. 

* Varit i Söderköping, på Smultronstället. 

* Varit i Norrköping & shoppat. 

* Börjat mitt bildprojekt (bilder kommer när det är klart) 

* Köpt fotoalbum till mina 497 bilder. 

* Druckit vin och snackat skit med Amanda och Matilda. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0