♥ Dag 7 - Min Bästa Vän.

Min bästa vän heter Josefine Aspeteg och hon är, precis som titeln säger, bäst!
Vi träffades genom våra pappor som var arbetskamrater när jag var 13 och hon 12, och på nått vänster hamnade vi på samma Finlandskryssning. Vi spenderade en hel kväll tillsammans med våra syskon och åkte hiss, sånna där hissar som består av glas. Sen dess har vi umgåtts, och lärt känna varandra väl. 

Hon är den enda jag kan prata med om allt, och som alltid finns där. Precis alltid. Även om jag är dum. 
Vi har varit med om så mycket saker, både bra och dåliga.
Jag kommer aldrig glömma sommaren 2008 ♥ 

Vi har väldigt många minnen tillsammans, och jag vet, vi är inte som alla andra ;D Vi är lite bättre..
Vi har t.ex. underhållt oss med att kasta äckligt sjögräs i ansiktet på varandra, HAHA fyfan.
Vi har jagat ner våra syskon i jättedjup snö, så de nästan vart dränkta. (a) Tro mig, vi fick igen.
Vi har cyklat runt hela Ankarsrum och lite till för att leta efter en liten hästjäkel som Jossi kände. 
Vi har ätit Ben & Jerry's i spöregn. 
Vi har haft manetkrig med våra syskon, skitäckligt.
Vi har ridit barbacka tills våra rumpor bokstavligt talat varit blåa ;P
Paddlat på Långsjön och tältat med våra syskon. 
Och mycket mycket mer. 

Hon är den där som inte flyr när allt är botten, hon stannar och hjälper till tills man är tillbaka på toppen. 
Hon är bäst helt enkelt. 






Kommentarer
Postat av: Jossi

Åh.. underbara du!

Nä vi är verkligen inte som några andra men fan så bäst vi är alltså :D Glömmer aldrig alla konstigheter vi har vart med om, HAHAHAHA! Du är bäst o jag är glad att du alltid alltid finns där för mej också ska du veta :) Saknar dej varje minut vi inte ses! Love u min tjej <3<3 min bästa vän

2010-12-02 @ 10:11:57
URL: http://josefineaspeteg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0