10 februari.

Fortfarande förkyld..
Sitter i sängen och borde egentligen göra mig iordning för kvällen, men jag orkar inte.
Dagen har vatt helt okej, började med att göra tröjtryck tillsammans med Boel, var ganska kul faktiskt.
Hade sen samhäll, 1,5 fråga, bra jobbat av mig tycker jag!
Sen hade vi aerobicpass med Gross, och det var fan kul, haha. Trots att jag är förkyld.
Åkte hem med 4 bussen, träffade Kajsa & Hanna, och jag var på redigt "babbelhumrör" så dom har väl skavsår i öronen nu ;) Men men.. det var trevligt iallafall :)
Hemma har jag inte gjort så mycket, var i stallet och hämtade lillasyster förut, och pappa gjorde världens största semlor när vi kom hem, haha! Men goda var dom.

Nu måste jag göra mig iordning annars orkar jag inte uppv id 06.00 imorrn ;)

Byyyye / Jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0