15 februari.

Ny vecka, nya tag.
Började dagen med engelska i skolan, gick rätt bra. Sen historia = biblioteket och lunch, haha. Är ju klar så..
Sen hade vi håltimma fram till halv 3, så jag, Johanna & Carolina gick till körskolan, så nu är Fas A & B klara! :D
Hade samhäll efter det, helt okej.
Sen tog vi 16.05 bussen hem, bara det att en lastbil började brinna vid Fårhultsmasten så pappa fick larm och vi fick åka värsta omvägen med bussen runt Hjorted och hem..
Gick hem till mig och åt lite.. Skulle kolla på Drag Me To Hell, asläskig, haha. Satt och skrek genom halva filmen. Åt chokladpudding till det ofc ;)
Följde Johanna hem efter det, och nu sitter jag i min säng och ska snart göra lite svenska. har tydligen förhör imorrn.

Byyyye / Jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0