8 februari.

Måndag. Ny vecka, nya tag.
Hade två lektioner i skolan, Engelska & Historia. Gick till körskolan med Johanna & Amanda, Johanna hade körlektion.
Gick på stan efter det, köpte 3 par jeans och 4 par sockor. Välbehövligt! Träffade Annie också :)
Åkte med Johannas mamma hem, gick till konsum o köpt mjölk, sen hem till mig och pluggade svenska.
Gjorde pannkakor också. Och snackade massor, blev lite jobbigt ett tag.. Tur man har dom bästa vännerna iallafall ♥
Det kunde varit värre, mycket värre.
Kollade på lite bilder jag framkallat innan dom åkte hem. Och nu sitter jag här och väntar på att duschen ska bli ledig så jag kan ta mig en lång varm dusch och bara koppla bort omvärlden ett tag.  Haha, det där lät lite konstigt, men men.

Imorrn blir det skolan och körskolan med Johanna!

Byyyye / Jennifer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0