Matlagning.

Idag har jag gjort raggmunk. Eller jag har iallafall stekt dem.
Samtidigt som jag lyssnade på Alexandra Burke och chattade med Natalie ;)
(Och datorn stod inte där hela tiden, utan på bänken mittemot, den ville bara va med på bild, som förövrigt är en mobilbild från pappas mobil.)



Annars så har jag inte gjort så mycket.. skottat snö hos kaninerna och städat mitt rum.
Snart kommer Natalie till oss, och då ska vi se på film :)

Gårdagen spenderades i Västervik, hos Elena & William. Vi pärlade pärlplattor :D Närmare bestämt SuperMario svampar. Sen var vi i stallet och mockade och lite. Och så bakade William negerbollar, eller kalladetvadduvill bollar och så kollade vi på Det regnar köttbullar, asbra film haha!
Tog bussen hem vid 23.00

Nu kommer straxt Natalie så nu ska jag koppla in DVD:n.

Byyyye / Jennifer


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha fatta va skoj ja hade hos er ;D

2010-02-28 @ 21:01:54
URL: http://nataliekind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0