1 janurai 2010.

2010, nytt år, nya möjligheter.

Jag började iallafall mitt nya år med att vakna nångång efter 1 med en jäävla huvudvärk. Men det är smällar man får ta ;) För fyfan så kul de va igår!
Drog hem till Matilda nångång efter 9, drack lite och snackade massa "skit", de var trots allt väldigt länge sen vi träffades, haha. Drog ut nångång vid 11, gick hem till mig o bytte kläder för de va så förbannat kallt, sen gick vi runt i Ankarsrum o träffa på massa trevligt folk. Nyår är en av de få gånger i Ankarsrum då det inte är dött på samhället. Efter ett par timmar & kisspaus bakom ett elskåp så gick vi hem till Matilda igen innan jag drog hem till mig.
Tydligen fick jag för mig om att jag skulle äta pizza, så ja värmde en veggopizza i micron, gick upp på mitt rum, satte på datorn & satte pizzan på golvet.... Sen somnade jag, haha. Den luktade inte gott när jag vakndae kan jag säga..Trodde magen skulle vända sig ut och in på mig.

Av det som återstår av dagen ska jag bara ta de lugnt, ta en dusch o fräsha upp mig lite.
Imorrn ska vi i familjen till familjen Aspeteg, och sånt tycker vi om!

Och grattis till min kusin som fyller 27 år idag :)

Byyyye / Jennifer

Kommentarer
Postat av: Jossi

sv: hjäääärta fin fina du <3<3<3<3<3

2010-01-01 @ 19:07:18
URL: http://josefineaspeteg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0