28 januari.

Dagen har varit helt okej, var på Karstorpsskolan med nåra i klassen och mätte gympasalen o massa. Ska ha idrottslektion för barnen där.
Hade vattengympa på idrotten som jag ville va med på, men självklart så är det min roliga vecka i månaden så jag inte kunde va med.
Gick iallafall runt Böckensved typ, med Frida, Albin, Tim, Markus och Lasse, haha.

Och det är bara 2 dagar kvar till Idre, pepp! :D

Och det bästa av allt är att Jossifis bjuder mig på en resa till Karibien i 17 dagar, mohahahaha :D

Byyyye / Jennifer


Kommentarer
Postat av: Jossi

HAHAHHAHA, du asså! :D

men lätt att jag gör snyyyyyyyyyyyggggiiiiiiiis :D

<3

2010-01-28 @ 22:46:42
URL: http://josefineaspeteg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0