Utmanad.

Blev utmanad att fota mitt rum & mina favoritsaker i det. Lite kul haha ;P

Såhär bor jag iallafall :)





FAVORITSAKER
Finns massor jag tycker om i mitt rum, haha. Här är lite favoritsaker iallafall.

Mina älskade hörlurar ;)



Min digitala fotoram. (skitsvår o få bra kort på)



Min dator som saknar ½-knappen, T-knappen & har fläckar från nagellacksborttagningsmedel. ;D



Lite av min finfina samling, hihi :) Ljudböckerna, filmerna(!) & böckerna på engelska fattas ;)



Min säng, hahahaha. Elefanten som Kajsa med vinstchans 1 på miljonen vann åt mig fick vara med också :)



Så, det var en del av mina favoritsaker i mitt rum.

Och jag utmanar....

JohannaHuhtala
Josefiiinj
JosefineAspeteg

Hahahaha.

Byyyye / Jennifer


Kommentarer
Postat av: Jossan

Ditt rum är fiiint och jag har varit där :d:d



haha får ta tag i de där nån dag när jag orkar ;)

2010-01-05 @ 17:58:40
URL: http://josefiiinj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0