4 Juni.

Kan ju börja med att gårdagen var helt okej. Stekte ute vid Arken på förmiddagen med Johanna & Jocke. Paddlade kanot också, och Jocke var bäst! Ramlade i efter 50 meter ;D
Åkte hem och grillade innan vi drog oss mot Gunnebo. Gick hem till PH där han och Tim var. Var där ett tag, kom massa mer folk, och de började spela Picko Picko (?) (Typ som bollen i burken)
Dock kunde jag inte vara kvar så länge.
Min kväll slutade på akuten tillsammans med mamma.
Var där i några timmar, underhöll mig med friidrott & Twilight som gick på tv.
Kom hem efter 1 nångång, mamma i ett vitt paket på foten innehållande en sydd krossad stortå utan nagel.
Idag är jag röd som en kräfta, som vanligt.
Alice & Liam har varit här en stund och lekt med kaninerna.
Ska snart ut i solen, har fortfarande en rygg att bränna.
/ Jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0