5 Juni.

Första dagen på sommarjobbet, med Emily, Frida & Jim.
Kommer inte va svårt att ha kul iallafall! Ska göra massa kul saker :)
Vi ska ha femkamp, baka bullar, ha tipspromenad, cykla nån slinga med barnen och ha disco.
Idag har vi rensat ogräs, badat och haft planering i Lottas trädgård med glass och isvatten. :P
Slutade vid 3, men kommer sluta vid 1 framöver.
Kom hem och fick se att min nya fotobok låg på bänken, vart lite besviken när jag öppnade den dock, för kvalitén var lite sämre än i den förra, men den vart bra ändå. Betalade ju ingenting för den ändå, så kvalitén gör inte så mycket egentligen.
Nu ska jag försöka få tag i Johanna, för jag vill åka och bada!
/ Jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0