Onsdag.

Har fortfarande fullt upp, är i stallet mest hela dagarna. Har målat hinderstöd & bommar, ridit, badat och haft förbannat kul!
Är tävling idag, ska hoppa Surprise In March aka. "Bullen" i 2 klasser :) Kan inte säga annat än att jag är lite nervös, men det ska nog går bra.
Kommer ha fullt upp fram till nästa vecka med, så förvänta er ingen vidare uppdatering.
Ska jobba på Winnerbäckkonserten i Västervik på fredag, sen åker vi till Öland på lördag och kommer hem på måndag igen, eventuellt senare, det beror på vädret.
Nu ska jag byta om till ridkläder & bege mig ut till Björkhult.
/ Jennifer

Kommentarer
Postat av: Jossi

sv: jasså va synd :(

och jag kan ju inte nästa vecka, jobbar hela veckan! :(

2010-07-21 @ 17:44:05
URL: http://josefineaspeteg.webblogg.se/
Postat av: Jossi

sv: japp helgen nästa vecka kan jag! :) och så kan jag typ varje eftermiddag och kväll i veckan också iofs, om du har lust att komma in till stan nån dag, haha :D

2010-07-21 @ 22:56:45
URL: http://josefineaspeteg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0