Senaste dagarna.

Resten av den här veckan har varit lite upp och ner.
Jobbet har gått bra, bakade bullar i onsdags & rensade ogräs med Jim & Frida på torsdagen :) Eller, Frida och jag rensade & Jim sov bort halva tiden ;P
Hade aktivitetsdag i fredags, träffade mina gamla dagisbarn, och vet ni vad? Guuud vad jag saknar dom! Underbaraste barnen ever! Umgicks med Johanna & Rebecka på kvällen, var på trubadurafton i parken.
Igår fick Johanna för sig om att hon, jag och min syster skulle CYKLA till Godishuset för hon ville ha godis, ingen bra idé.. Asvarmt och svettigt, och jag fick riktigt ont i huvudet så mamma fick hämta mig när vi var påväg hem igen. Fick med oss Tim & Jocke hem med, så vi drog och badade senare på eftermiddagen när jag piggnat till, och på kvällen & natten blev det film i husvagnen (y) Case 39, 18 Year Old Virgin och Disturbia. Spelade även lite kubb, åt pizza och åkte och badade sent på kvällen.
vaknade idag av att det var 35 grader i husvagnen! FYFAN vad varmt! Så vi åt frulle lite snabbt och drog till Arken direkt. Sen har Johanna färgat Jockes hår och lite, och snart ska vi dra och bada igen.
Imorgon blir det jobb och bad :) Och på tisdag flyttar vi Noblesse till Victoria! :) sen är det ridläger resten av veckan! :D


Ska alla försvinna nu?
Rest In Peace
2008 - 2010 ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0