Orkar inte.

Jag orkar snart inte mer. Vad fan vill ni egentligen?
Förlåt att jag inte är så jävla duktig och perfekt som ni är, och förlåta för att jag har mina brister och inte alltid orkar eller vill vara så jävla duktig. Jag är trött på det. Jag har försökt förr, och ni ser ju hur det gick. Det är inte meningen att jag ska vara perfekt, så sluta förvänta er det av mig! För jag VILL INTE, kan ni inte bara fatta det? Jag VILL INTE! Det går liksom lite bättre när jag inte måste vara perfekt..

Jag vet hur det låter, jag vet precis...
Så det är ju en jävla tur att ni aldrig gjort något.

Och sluta va så jävla elak när jag frågar nått, precis som om du är så jävla bra. Du är inte bäst, även om du tror det. För man kan inte vara det. Det var nått jag fick lära mig.

Så sluta låtsas att ni förstår hur det är, och tro att ni vet precis vad det handlar om. För tro mig, ni vet knappt nånting alls.


Kommentarer
Postat av: Jossi

vännen? vad? :'( <3

2010-03-17 @ 20:02:22
URL: http://josefineaspeteg.webblogg.se/
Postat av: jossan

vem handlar de om? :o

2010-03-18 @ 17:40:52
URL: http://josefiiinj.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0