Supersöndag!

Bästa söndagen på länge! Allt tack vare min bästa vän! ♥

Började med en promenad från bussen med Lowis, sen snackade vi massor. Märktes att vi inte vatt på ett tag, hade lite o prata om, fisen o jag :)
Sen åt vi lite och efter det tog vi med oss 2 fototidningar och varsin solstol ut och satte oss mot husväggen och solade i snön, var faktiskt varmt!
Sen blev det dator och vi garvade lite åt folks kommentarer, det finns folk till allt, haha. Patetiskt.
"Hej, jag såg dig en gång, så nu känner vi varandra" typ.
Fikade gjorde vi också, på Johannas födelsedagstårta, haha :P
Tog bussen hem vid 17.10 och gick till kyrkan direkt där Jessica hade nån konfirmationssak. Efter den gick jag hem och möttes av en väldigt kelsjuk katt, haha. Hon bara pep och gnällde, stackarn..
Sen har jag suttit lite vid datorn och chattat med Johanna, alltid lika underhållande, haha!

Nu blir det snart sängen, skola imorrn som gäller!

Byyyye / Jennifer


Kommentarer
Postat av: Jossi

love you! du är bara för bäst :* det vet du, bästis <3

2010-03-08 @ 17:41:36
URL: http://josefineaspeteg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0