Torsdag.

Min dag har varit helt okej. Iof så började dagen med att jag glömde mina gympakläder hemma, hade inte en tanke på att vi hade idrott idag. Men det löste sig, kunde va med lite ändå.
Resten av dagen var helt okej, hade lite grupparbete & redovisningar på LPL & gjorde 4 - 5 tal på matten (y)
Hade prov i kommunikation på morgonen också, gick bra.

Tog 15.30 bussen hem, käkade lite och satte mig här framför datorn.. ska snart med pappa till brandstationen och träna, min tur o springa på bandet idag :D

Sen läste jag min mejl också.. brukar inte hända så värst ofta, men nu väntade jag ett mejl från ett företag som säljer tidningar.
Tänkte köpa en tidning som jag verkligen ville ha men hade inga pengar på mig nångång när jag hade chansen, så när jag väl hade pengarna så hade ett nytt nummer kommit ut. Så jag mejlade företaget och frågade om det fanns en möjlighet att jag kunde få köpa ett gammalt nummer och dom var så snälla och tyckte synd om mig som missat det så dom skickar ett till mig gratis :) Sånna där snälla saker kan förgylla en hel dag :) Så snart får jag min älskade tidning på posten!

Nu ska jag packa och sen blir det träning!

Byyyye / Jennifer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0