Another Ordinary Day.

Lugn dag idag. Inte för att det gör något, behöver det.
Hade körlektion på morgonen, klarade 1 moment till! :D Ännu ett steg närmare körkortet.
Var på Brevikskolan med 220 barn och hade lekar. Madde & Jag hade "kasta pil på ballonger", gick bra, men fort.
Fick ha ansiktsmålning också, det jag bad om att inte få, för jag suger totalt på att måla. Och inte blir det lättare av att barnen säger: "Jag vill ha en kniv med taggar på varje kind och en pistol i pannan." eller "Jag vill vara en tiger med rosa nos, och morrhår." .... Och snäll som man är så säger man: "Ja men visst, det fixar jag." med världens största smile och med darriga händer målar man något som liknar en katt/hund/råtta. Men barnen blev nöjda, och det är väl huvudsaken?
Tog 15.20 bussen hem, fick stå till Gunnebo. Jobbigt när bussarna är så fulla.
Snart blir det stallet & utfodra min häst så hon inte svälter ihjäl.


Men för stunden ska jag återgå till att lyssna på denna människas underbara musik.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0