Lördag.

Man blir ju inte ett dugg avis när mamma ringer hem och talar om att det är strålande solsken och +40° där hon är, och man bittert får tala om att det regna & åskar om vartannat här.
Sitter iallafall är och väntar på att Jossi ska höra av sig :)
Tänkte dra med henne ut och rida..men vädret är ju inte direkt lockande.
Får se om det blir bättre sen.
Gjorde mig en hamburgare förut = ingen bra bakismat. Mår illa.
Men det är fortfarande värt det, för gårdagen var super!


men jag kanske borde ta en allvarlig funderare på vilka mina äkta vänner är.
jag har en känsla av att jag har fått det här med "äkta vänner" helt om bakfoten.

 


Och din annons var i tidningen idag. 
Det är svårt att förstå att du faktisk inte kommer tillbaka.

 


Kommentarer
Postat av: Jossi

äkta vänner? vad har hänt lr va menar du? :(<3

2010-05-29 @ 17:27:40
URL: http://josefineaspeteg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0