♥ Dag 1 - Presentera Mig Själv.

Då börjar jag väl då. 
Mitt namn är, precis som bloggen heter, Jennifer Gustavsson. Jag är 18 år och bor i Ankarsrum, 2,5 mil utanför Västervik. Där bor jag tillsammans med min mamma, pappa, lillasyster, 1 kanin och 1 katt. 
Jag har även en häst, som bor i ett litet stall med 2 till hästar ca 5 kilometer från vårt hus. 

På fritiden umgås jag med kompisar, rider, festar och i princip allt annat som en 18 årig smålänning gör. 
Musik är också ett stort intresse, som jag delar med resten av familjen. Tillsammans har vi nog kommit upp i närmare 1000 skivor. Jag använder mig näst intill alltid av musik, när jag duschar, städar & tvättar, går till bussen, sitter på bussen, pluggar, åker bil, lagar mat, sitter vid datorn. Till och med när jag rider & håller på i stallet. 

Jag som person är nog rätt jobbig tror jag, haha. Jag har ganska svårt för att vara seriös, och jag skrattar nästan alltid vid fel tillfällen, t.ex. om en lärare blir arg eller om någon råkar slå sig. Jag tar väldigt lätt åt mig och kan börja gråta för ingenting. Jag hör dåligt också, så folk brukar få skrika åt mig. Hemma är dom så vana, så när det kommer någon ny till oss, brukar de fråga vem som är döv, haha. Jag tror att jag har lätt att ta åt mig av andras problem, eller hur man säger. Tror att allting är mitt fel jämt. 

Ehmm..

Jag har en "sjukdom" som bl.a. tog ifrån mig halva min högstadietid. Den är i princip medfödd, och jag kommer få leva med den i hela mitt liv. Men jag har lärt mig att leva med den, och idag är jag nästan som vem som helst. Visst, jag har perioder då det är illa, men inget jag inte klarar av. Den tiden i mitt liv är förbi. 
Jag talar aldrig öppet om den, det är många som frågat, men jag tycker att det är min ensak. Och de som behöver veta om det, vet det redan. 
Jag är som vilken människa som helst, och jag har världens underbaraste vänner som alltid finns där när det behövs. 

Det var lite om mig, vill ni veta något mer får ni fråga. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0