Dag 3 - Mina Föräldrar.

Mina föräldrar träffades när de bodde i samma lägenhetshus, och de blev ihopparade av sina gemensamma kompisar. Min mammas kompis gömde hennes nyckel, så hon var tvungen att sova hos min pappa för att hon inte kom in, haha. Sen dess har det varit dem två. 

♥ Pappa:
Idag är min pappa, Örjan "Danne" Gustavsson, 44år och arbetar som industriarbetare och brandman.
Han stora intressen är orientering, skidåkning och skytte! Och så är han lite av en träningsnarkoman.
Orienteringen har han hållit på med i hela sitt liv, då hans familj hållit på med det sedan han föddes. Jag och min lillasyster följde traditionen några år, innan vi fick upp ögonen för ridning.
Sen är han såklart intresserad av musik, och favoriterna är Bruce Springsteen, Dire Straits & Lars Winnerbäck. 
Så han gillar såklart att gå på konserter, så lite gemensamma intressen har vi iallafall. 

♥ Mamma:
Min mamma, Anna Gustavsson, har precis fyllt 39 år och arbetar som industriarbetare på Totebo AB. Sen säljer hon Mary Kay produkter, men det är mer som en hobby. 
Hon delar samma intresse som mig och min syster, och hon rider nog mer än vad jag gör ibland. 
Sen är musiken såklart ett stort intresse hos henne med!
Hon tog med mig på Hultsfredsfestivalen för första gången när jag var 12, sen dess har hon fått följa med på allt vad musik heter, festivaler, konserter, you name it! 

Jag älskar mina föräldrar, och jag skulle nog inte klara mig utan dem. ♥ 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0