Höstlov.

Mitt höstlov började med att klockan ringde 05.30. Jätteskönt.
Var bara att kliva ur sängen och göra sig iordning för att ta bussen in till stan, blev ett besök hos tandläkaren. Jag älskar när dom trycker in sprutor i munnen på mig, NOT. Jaja, det gick smärtfritt iallafall. 
Sen traskade jag bort till körskolan för en dubbellektion, bara 3 lektioner kvar nu :) 
Tog bussen hem och lunchade med pappa innan han åkte till jobbet. 
Sen har jag gluttat i skolkatalogen som kom idag, alltid lika kul! 

Nu väntar jag på att mamma ska bli klar så vi kan åka och släppa in hästarna. 
Imorrn blir det stan med pappa, ska köpa saker till bilen :D 

/ Jennifer 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0