Körlektion & McDonalds häng med Josefin.

Fortfarande förkyld, men tog mig in till stan i snöyran iallafall. Hade körlektion, gick bättre än vad jag väntat mig iallafall. 
Gick ner till Åhléns och mötte upp Jossan & Elin, gjorde några ärenden och sen hamnade jag och Jossan på McD. 
Skänkte 20:- till Ronald McDonald huset i Uppsala och fick skriva våra namn på varsin hand och sätta upp, dagens goda gärning :) 
Blev en mycket trevlig stund med massa snack och skratt, behövs just nu! 
Skulle möta upp Moa och virrade runt utanför HR för vi inte hittade in xd Hon kom tillslut ut, och sen gick dom hem och jag tog bussen hem. 

Imorrn: 
Körskolan, Jossi & J. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0