Måndag.

Idag var det skola som gällde först, gjorde ingenting, förutom lite PA. 
Träffade några i klassen, och kom på att jag saknar skolan lite, iallafall folket. 
Madde hängde med mig hem efter skolan, tanken var att vi skulle baka till projektarbetet. 
Och det gjorde vi, och så åt vi Billys pannkakor :) 
Skjutsade hem henne vid 8 nångång, och jag har sämst lokalsinne ever! Vem fan kör mot Västervik 2 gånger när hon ska till Odensvihållet? Jo, jag. 
Höll på att köra på ett gäng vildsvin med, mindre trevligt. 
Men jag hittade tillslut iallafall, och nu kommer jag nog aldrig glömma vägen dit, haha. 

Imorrn blir det praktiken, om jag inte mår sämre än jag gör idag. 
Halsen gör ont och huvudet dunkar. Har börjat hosta med. 
Precis lagom till Stockholm. 
Sover nog i stan med, börjar så jävla tidigt på onsdag. om det nu går för sig.
Om jag nu kan få ordning på det där med stadsbussen, haha. 
På onsdag blir det körlektion, och träffa JosefinFinJohansson :) 


Det är ju kul att veta att man kommer i andra hand iallafall. 
Jag och min stora käft. HUR VORE DET OM JAG HÖLL KÄFTEN NÅN JÄVLA GÅNG? 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0