Tisdag.

Har varit sjuk sen i söndags, det är ingen hit alltså.
Men jag kan ju tala om att jag haft min första magsjuka, eller iallafall något liknande.
Vi har kommit fram till att det nog är så att jag äter för lite dagen/kvällen innan, så jag är vrålhungrig när jag vaknar, därav illamåendet. För jag mår bara illa på morgonen? 
Jossan tror det beror på något helt annat, men jag är säker på att hon har fel! ;D 

Annars har det inte hänt så mycket, har varit i stallet, har ju trots allt min fyrbenta vän att ta hand om även att jag är sjuk.
Och så har jag fått mitt tredje kusinbarn, stort grattis till Elin & Markus! :) 

Imorgon blir det skolan, och kanske en runda på stan. Måste hitta nått åt mamma & Elena som fyller år i veckan. 

Ses / Jennifer 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0