Kanothajk.

Nu tänker jag gnälla, även fast man tydligen inte får det. Men jag står åtminstonde för det.
Jag har ont i armarna, ryggen och nacken! Men det är smällar man får ta efter en kanothajk, iallafall om man är lika otränad som jag. ;)
Men kul har det varit! Paddlade med Madde, värsta teamwork, och vi välte inte en enda gång.
Dock så ligger mina pilotbrillor på botten av Hällsjön. :( Så jävla klantigt..
Men men, vi paddlade iallafall tills vi kom till Botorpström, där vi övernattade med grillande, svampplockning och mycket snack. Fick även höra att det var vildsvin på vägen ovanför där vi var, mysigt. NOT. Jag hatar vildsvin. Speciellt sen jag, Johanna & Manda blev jagade på natten till min 18års dag ;( Inte konstigt man är rädd då liksom..
Vaknade idag av att det regnade, dock inte så mycket, så vi fortsatte och nådde vårt mål efter 1 timma.
Sen blev vi hämtade, fick skjuts av Lasse ända hem. Skönt att slippa gå.
Somnade några timmar när jag kom hem, skönt att sova i en säng!

Sen har jag varit i stallet och utfodrat min lilla häst, och så träffade jag på en råtta. Inte det trevligaste precis. Pappa fick rädda mig, haha!

Ikväll blir det mys framför tv:n och imorrn ska jag till Björkhult och hälsa på Victoria :)



Kommentarer
Postat av: Jossan

ursäkta asså men de översta är riktat till mej va? för jag syftade inte på dej i min blogg, jag tror du vet vem jag menar om du tänker efter^^ bara så du vet. hoppas att de inte är du som kommenterat anonymt på min blogg.. blir så sur.

2010-09-10 @ 19:03:31
URL: http://josefiiinj.blogg.se/
Postat av: Jossi

såklart ni inte välta, du har ju tränat med mej lixsom ;D

2010-09-10 @ 19:10:16
URL: http://josefineaspeteg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0