Dag 15 Sätt din mp3/ipod/annan musikspelare på shuffle, skriv ner de första 10 sångerna och vad dessa betyder för dig.

* Jaded - Takida
En av de första Takida låtarna jag hörde, nötte dock ut den innan jag skulle på min första Takida konsert.

* Forever Yours - Sunrise Avenue
Låt som jag fastnat för när Jossi tvingat mig lyssna på dom. 

* Release Me - Oh Laura
Helt klart ett av minnena från högstadiet, 7 - 9 D ♥

* For You I Will - Teddy Geiger
Gammal låt som jag hittade nångång på högstadiet.

* Live Your Life - T.I feat. Rihanna
MTV favorit, helt klart!

* More - Usher Raymond
U S H E R ♥ Behöver inte säga mer.

* The Mixed Tape - Jack's Mannequin
One Tree Hill favorit.

* Feeling A Moment - Feeder
One Tree Hill favorit.

* Never Easy - Kurt Nilsen
Perfekt "sad days" låt.

* The Finish Line - Train
Ännu en perfekt "sad days" låt. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0