Dag 01- Ett nytaget foto av dig och 10 intressanta fakta om dig själv.

Någon ny bild har jag inte, så ni får nöja er med en gammal som jag aldrig visat ;D 



1. Mitt fullständiga namn är Jennifer Ulla Kristina Gustavsson, och jag är döpt efter min farmor (Ulla). 

2. Jag älskar det Irländska bandet The Fray. 

3. Jag lovade min farfar att jag skulle bli stadsminister när jag var 5 år gammal. 

4. Jag har 16 helkusiner, 4 halvkusiner, 3 "låtsaskusiner", 1 avliden kusin & 2 (snart 3) kusinbarn som jag känner, sen har jag några kusiner + kusinbarn som jag inte känner. 

5. Jag snackade skit om Göran Persson när han stod bakom mig när jag var typ 10 år.

6. Jag har / har haft 1 katt, 4 kaniner, 1 häst (+ Misty♥), 2 eremitkräftor, fiskar, 1 hamster & 2 undulater. 

7. Jag samlar på Converse All Star skor.

8. Jag har varit med om 2 (inte så allvarliga) bilolyckor.

9. Jag är en såkallad Twilight nörd. 

10. Jag och min syster flyttar båda utomlands när vi utbildat oss, jag till London och hon till Kanada. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0