Söndag

Hej!
Måste erkänna att det känns lite konstigt o skriva i bloggen när ingen ser xd
Har glömt att ta bort göstlösen, men det ska tas bort nu (;

Idag har jag iaf varit i stallet, och suttit vi datan, haha.
Aktivt och socialt, jag vet.

Men iaf så var vi i stallet rätt länge idag, åkte upp ganska tidigt, och det var kallt! Orkad einte rida, så jag körde Baccardi medans dom andra red, haha. Efter ridturen elr a, körturen, så fick jag stå ute och frysa tp skitlänge med Baccardi, för han skulle gå igen, det kändes som rena vintern! Tappa känseln i både fingrarna och tårna xD
Ajja, åkte iaf hem och handla efter det, och sen åt vi lite hemma o så.

Sen har jag inte gjort så mycket mer.

Ses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0