12 december.

12 december, Jesper fyller 8. Grattis till dig!
Tänk vad tiden går fort, det känns som igår du var 1 och jag började va barnvakt åt dig, haha jag låter som en gammal tant eller nåt, men det är sant.

Idag har jag lagt större delen av dagen åt matlagnin, kors i taket! Haha, det händer inte varje dag. Mamma och pappa åkte till Västervik på förmiddagen och sa åt mig och min lillasyster (som är fruktansvärt lat) att laga sjömansbiff tills de kom hem. Så sagt och gjort, vi lagade mat, eller jag lagade mat och min lata syster sprang omkring och inte gjorde ett skit typ. Blev iallafall mat till slut, och den gick och äta. Åt chokladpudding till efterrätt också, som lillasyster fick göra, haha.

Ikväll blir det lugnt, mår inte så bra. Tror jag håller på att bli sjuk igen -.-
Syster och jag ska iallafall kolla film och vara sociala, och det händer inte varje dag.
Mamma och pappa ska ha den årliga glöggkvällen med sina kompisar så vi får vara sociala med varandra, höhö.

Och gårdagen kunde inte slutat bättre med ERIK som vinnare i IDOL 2009! ♥

Nu ska jag hjälpa min lillasyster men spotify, haha.

Byyyye / Jennifer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0