Onsdag

Sitter och funderar över mitt patetiska liv.
Okej, riktigt så illa är det inte, men nästan.

Idag har jag iallafall varit hos Nattis och dom, och i stallet. Hemma hos Nattis och dom spelade vi guitarhero, och jag äger på trummor, haha. Sen dansa vi dansmatta, fast de va typ tråkigt. Sen såg vi lite på Ella dne förtrollade och åt lite. Sen spela vi monopol, eller a, vi hann inte börja innan hennes farfar kom och skulle skjutsa oss till stallet. Väl där gjorde vi inte så mkt, eller alla hästar va inne för en hage (den dom skulle gå i) va trasig, asså stakeket. Så vi fick mocka MASSOR. Sen gick vi lite med Misty och Coockie ute, sen släppte vi ut alla hästar när hagen va lagad, sen städa vi lite, sen åkte vi hem.

Intressant, jag vet.



FUCK. Im gonna miss this place!



Älskling ♥



Mobilbilder.

© Jennifer Gustavsson 2009

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0