HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

Hahahaha, från och med nu har jag pratförbud på Häxans lektioner xD Bara för jag "stör" alla andra när jag hjälper Frida för att hon BER OM HJÄLP, hahahahahahaha xD Hon vill väll inte ha hjälp av häxan heller.

Och häxan har även gjort bort sig idag :) Rätt åt fanskapet!

J: (Kollar vad klockan är på mobilen)
H: Men Jenniiifeeeeeeeeeer, vad har vi sagt om mobiler pålektionerna? Ta ner den där.
J: Men, hur ska du då kunna nå mig om jag inte får ha den på?

Hahahahahahahahahahahahahahahahahaha xD

Alla kanske inte fattar det roliga i det här, men mina klasskamrater gör! xD



Okej, va bara tvungen o skriva de där, höll på o få kramp i magen av allt garv.

Idag var det iallafall skola som vanligt. Allt var väl okej, som vanligt. Förutom maten.
Och häxan va cp som vanligt.

De va min dag.
Nu ska jag lyssna på musik ;P

Ses


HOPPAS ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0