Fullspäckad helg.

Denna helg har varit den bästa på länge måste jag säga!
Jossi kom till mig vid 2 tiden igår, och så åkte vi ut med mamma till Björkhult och fotade hästar åt Victoria.
Kul men kallt, o Jossi hade de snyggaste gummistövlarna ever, gula med oranga prickar! :D
När vi kom hem blev de kinamat och så var vi sociala med våra datorer hela kvällen, en sväng till affären för att köpa godis och kolla en kvart på Robinson hann vi också. ;)
Somnade nångång efter midnatt, och idag vaknade vi vid halv 10 elr nått, segade oss med datorerna och gick på julmarknaden som var rätt tråkig. Gick hem o va extremt sociala med våra datorer igen, haha. Sen åkte hon hem vid 15.15 bussen, jag gick hem och åt sen skjutsa pappa mig och Jessica till bussen igen. Mötte Nattis, Mi och Alex där och tog bussen in till stan för att se New Moon för andra gången :) Kommer aldrig tröttna på den..
Träffade Madde och Idd också :)
Mamma kom och hämtade oss efter bion och vi åkte och handlade innan vi åkte hem, och nu sitter jag här och borde egentligen gå och lägga mig, men jag kommer ändå inte kunna somna.
Men men, jag ska upp till skolan imorrn, så nu ska jag borsta tänderna och krypa ner under täcket o läsa Ljudet av ditt hjärta för 100 gången eller nått. Alltid lika bra!



Såhär sociala var vi igår, haha.


Kommentarer
Postat av: Jossi

gryyyyymt bra helg, får göras om snart igen!

du e bääääääääst <3

2009-11-24 @ 18:52:52
URL: http://jaspeteg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0