torsdag.

Igår. Jag vet inte vad jag ska säga. Det var nog en av de bästa dagarna i mitt liv, den tog inte första plats, MEN, OM det nu blir såhär så kommer dagen du är tillbaka där du hör hemma vara den bästa dagen i mitt liv. Med stor marginal dessutom.

Idag var det tredje dagen på praktiken, och jag trivs fortfarande som fisken i vattnet. All personal är så trevlig och barnen är hur härliga som helst!
Började vid 9.15 idag, så fick lite välbehövlig sovmorgon, haha. Slutade 17.15 dock, så kom inte hem förrens vid 18.10 typ. Men men, dagen har varit bra trots pissväder & lång praktikdag.
Och imorgon är jag ledig, förbannat skönt! Dock är det ind. val 13.10 - 15.40 men de kan jag stå ut  med.
Efter de ska jag träffa Jossi & hämta ut biljetterna till New Moon smygpremiären som jag fått tag påååå! :D
På kvällen tar jag & Johanna kuddarna o slaggar hos Manda för vi ska upp tidigt som fan för o gå ut o göra något som ännu är hemligt, hihi ;) Vad vi ska göra får ni reda på om det går bra.

Nu ska jag äta pepparkakor & dricka oboy så see you later / Jennifer


Kommentarer
Postat av: juliairene

allt bra med dig ? : )

2009-11-12 @ 20:27:19
URL: http://juliairene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0