19 januari.

HUVUDVÄÄÄÄRK! :(
Har haft ont i huvudet sen igår, och det vill inte gå över. Borde egentligen inte sitta vid datorn, men jag måste plugga så då kan jag lika gärna slänga in ett inlägg..

Idag har det iallafall varit rätt lugnt i skolan, förutom matten som vanligt. Höll på att somna i soffan på rasten med Frida & Jossan.. Är helt slut om dagarna, redan.
Hade iallafall BKF hela eftermiddagen, som tur var. Hade inte orkat annars..

Imorrn blir det iallafall sovmorgon, börjar 12.25 :D

Och på torsdag blir det bio, Snabba Cash, med massa fina tjejer :)
Sover även hos Jossan & Moa :)

Nu ska jag försöka plugga lite..

Och ett grattis till min kusin Mikaela som fyller 18 idag också! ;D


Kommentarer
Postat av: Jossi

Vi måste ses ngn dag? :)

2010-01-19 @ 18:43:46
URL: http://josefineaspeteg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0