Fullt upp.

Har haft fullt upp sen igår!
Jobbade fram till halv , och hoppade av bussen i stallet där mamma, Vickan, Tullan & Alex väntade med sallad. Blev en sväng till Hjorted för lite bad, och efter det till Totebo för att köpa kolasås och chokladströssel, för glass går ju faktiskt inte att äta utan det! Fikade och åkte ner till stallet igen för att bygga hagar och måla stolpar.
Och jag kan säga att fyra personer, 1 hund och massa stolpar går alldeles utmärkt att få plats på en fyrhjuling i spöregn och åska. Körde ner meterhöga brännässlor och tistlar, och mina ben blev helt uppbrända, men jag gnäller inte för det, tackar vet jag kylbalsam (y). Körde även omkring i Kenneths King Cab, superskön bil, och kul och köra! Känns mycket bättre och köra när jag sitter själv i, dock hade jag Tullan & Geisha i baksätet men det gills inte. ; D. Åkte och hämtade Noblesse vid halv 11 på kvällen, då vi hunnit klart.
Så nu är hon bosatt i Björkhult. :)
Jobbade mellan 7 och halv 6 idag, med rast mellan halv 12 och 2. Rätt jobbigt i värmen, men nu är jag ledig fram till tisdag! :D Åkte direkt till stallet när jag kom hem, och Noblesse var lite småsur, för mycket flugor och nytt ställe..
Men jag tog mig upp på ryggen för ett ridpass med bästa tränaren, Viktoria själv!
Jag var lite ringrostig, var så länge sen jag red ordentligt (fy på mig) och Noblesse var helt underbar! Hon är oslagbar alltså! Så himla bäst! ♥ Vi hann med några skänkelvikningar, gallopfattningar och tränade på volter, så nu är vi Fit For Fight igen inför lägret som börjar imorrn!
Nu ska jag sova, så jag orkar med morgondagen, med start klockan 9 i stallet.
/ Jennifer

Kommentarer
Postat av: Jossi

skulle vi ses i helgen? typ lördag? för du jobbar på fredag va? :( PUSS :D

2010-07-20 @ 18:57:36
URL: http://josefineaspeteg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0