Tisdag på BF.

Började dagen med svenska, ganska segt. Efter det matte.. Gjorde ingenting på den.
Sen hade vi naturkunskap innan lunch, gjorde ett spel om planeter, haha.
Sen hade vi redovisning i Kerstins ämne hela eftermiddagen, lekte lekar och band fast Madde i en stol ;D

SötisFrida på matten :)



Madde, Manda & Johanna (med en av sina snygga miner). :)



Hahahaha, Madde :D



Efter skolan hade jag sällskap med Madde & Hanna ner till stan när jag träffade Jossi en stund :)
Fikade på McD, kollade på Converse & testade nya VibraLash mascaran ;)

Min fina Fisvän Josefine på McD :) Hon är snygg!




Kommentarer
Postat av: Jossi

jamen gud va snygg jag e :D ser ut som en snygg gris :D:D:D

2010-03-10 @ 14:59:34
URL: http://josefineaspeteg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0