Tisdag.

En helt okej dag har det varit idag! Började med lite svenska, matte & naturkunskap i skolan på förmiddagen.
Sen hade vi redovisningar om tonåringen på eftermiddagen, och vi visade vår film. Fick jättemycket beröm för den, och alla fick sig nog ett gott skratt iallafall!
Tog bussen hem vid 15.20 och hoppade av i stallet där mamma och syster var. Var meningen att jag inte skulle rida idag, men jag kunde inte stå emot, så jag red barbacka i mjukisbyxor, tygskor och skinnjacka, haha. Tur det var en engångsföreteelse.
Karin, Beatrice & Desirée kom förbi en stund och hälsade på, och så va Victoria där och testade henne med :)

Puss på dig min fina häst! ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0