My Weekend.

Fredag:
Jobbade från 6 till 13, hade bara 6 barn så det var lugnt och skönt. 
Huset var fullt av fina tjejer hela kvällen. Med vin, cheesecake & bra musik kunde inte kvällen blivit bättre! 
Bilder kommer så fort jag snott dom av Manda

Lördag:
Blev en heldag med syster & systrarna Kind/Jansson. 
Blev först en tripp till Västervik, fick med mig en tröja, ett linne, en halsduk, en skinnjacka och lite annat smått och gott hem. 
Åkte hem och åt pannkakor innan vi drog vidare till stallet. Sen latade jag & Natalie oss en aning medans Mi och Jessica fixade middag.
Kvällen bjöd på Singstar, Life As We Know It (kan va en av de bästa filmerna som finns!) och kladdkaka. 

Söndag: 
Sjuk. Genomförkyld och feber, jättekul. Verkligen. 
Som tur är jobbar jag inte förrens på fredag, så förhoppningsvis är jag frisk tills dess! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0