Onsdag.

Sitter i mitt "nya" rum och kollar på Shrek Nu Och Föralltid, eller vad den nu heter..
Funderar på vad jag ska göra idag, borde egentligen åka till Västervik, har några ärenden jag måste fixa. Men vet inte om jag orkar, kanske får bli imorgon istället, så jag hinner göra det innan jag börjar jobba igen på fredag. 
Annars måste jag städa och tvätta, min garderob ekar och jag har snart ingenting att ta på mig. Men det är så himla tråkigt, men det är ju sånt som måste göras så det är väl bara att sätta igång. 

Hörs Hörni 



Kommentarer
Postat av: Josefin

Hahha kan tänka mej att man blir lite halvavis sådär ;)

Jo då de är bra med mej med, börjar bli lite orolig inför vad jag ska göra efter sommarjobbet bara :0 Har du mke jobb och så? :)

Haha tror inte att du vill ha MIN bror dock ;)

2011-08-17 @ 16:57:14
URL: http://josefiiinj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0