Promenad i regnet.

Jag, Hanna och Kajsa har fått in någon slags rutin med att gå promenad varje kväll, och det säger man ju inte nej till. 
Dock så var det inte allt för roligt väder under halva promenaden idag då det ösregnade så vi såg ut som dränkta katter när vi kom hem. 

Imorgon ska vi nog hitta på nått igen, en promenad på kvällen blir det iallafall. 
Sen måste jag fixa lite hemma och ringa runt till en massa läskigt folk. Typ facket, måste ju gå med i kommunal nu när jag jobbar inom förskola & skola ;) Och så måste jag ringa om en massa andra vuxna saker, och jag hatar att ringa! :( Haha, jag är en av dom som fortfarande vill att mamma och pappa ska sköta allt. 
I söndags hände det en sak, och vi var tvugna (eller jag egentligen) att ringa sjukvårdsupplysningen, men jag vägrade, så pappa fick ringa och förklara vad som hänt hans 19åriga dotter, haha! 
Dock slapp jag sjukhuset för den här gången, men min arm är lite lagom blå och svullen och äcklig. 

På fredag ska jag jobba, sen ska jag träffa min fina en stund innan jag drar mig vidare på grabbkväll med bästa tjejerna. Vi är lite udda, och lite bättre än alla andra! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0