Slödag.

Sitter i sängen och funderar på om jag borde gå upp, har mycket att hinna med idag. 
* Måste tvätta, för det gjorde jag inte igår. 
* Rida, för det gjorde jag inte heller igår. 
* Handla. 
* Leta fram fler kuddar till min säng, för dom jag har räcker inte till. 
* Gå en låååång promenad, så jag kan komma hem och klaga på mina skor att jag behöver nya. 
* Dammsuga & städa i min systers rum tills hon kommer hem imorgon. Det är trots allt jag som stökat till. 
* Fixa naglarna, vill inte gå till jobbet imorrn och se skitig ut. 

Massor som måste göras, och allt måste fixas idag, för imorgon är det jobb 06.00 - 13.00 som gäller, och efter det blir det stallet och på kvällen är det vinkväll med tjejerna som gäller. 

Nu: Dags att sätta igång! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0