Mariokart och flyttpackning !

Igår var jag riktigt duktig och städade hela badrummet själv! Det ni! 
Medans min syster slösade up sina pengar i Ullared..
Åkte en sväng till Västervik med Lovisa också, fick med mig ett par byxor & en tröja hem. 
Astrid och jag hamnade hos Oliver på kvällen och spelade Mariokart på Nintendo 64 och lyssnade på Marilyn Manson Den Svenska Björnstammen. Kan vara det bästa! 

Idag har vi fortsatt att städa, så det är fint tills mamma och pappa kommer hem från Öland. 
Har även packat lite inför flytten. Kommer bli tomt hemma. Bara jag och Justin Bieber kvar. Herre Jesus vad roligt! 

Sen har vi fått upp hyllor och krokar till alla hästprylar, och mitt finger sprack på köpet, en hel cm!!!! :(
Skickade Jessica till affären för att köpa plåster, och hon kommer hem med disneyplåster.. Så nu har jag pongo på mitt pekfinger. 

Klart slut. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0