It friday, friday...

Gårdagen spenderades på fritidsgården tillsammans med roligt folk, är rätt kul när det är lite äldre som umgås där faktiskt. Så vi åt pizza, spelade kort och hade quiz. Och jag har kommit fram till att jag inte är allmänbildad för fem öre. Men roligt var det! 

Och nu är det äntligen fredag! Eller? 
Vaknade tidigare än tuppen och var jättepigg, alltid lika kul... Får se vad dagen bjuder på för roligt, ska iallafall fika med C runt 11, sen får vi se vad som händer. Borde egentligen både städa och tvätta, men det står längst ner på min "att göra lista" just nu. Får bli söndagsgöra, haha. 

Kanske ska damma av min D60 och ge mig ut och fota lite? 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0