Måndag

Hej
Kan ju börja med att berätta att det kanske kommer vara lite nere med bilder här på bloggen ett tag, elr a, ialalfall idag och kanske imorrn. Min data hackar och det går knappt att klicka på en bild utan att allt stängs ner, så jag kanske måste rensa den på lite bilder.

Men iallafall, idag är det ju den 22 december, och det betyder att det är Mimmis födelsedag :D <3 Så grattis till dig!

Annars ska vi troligtvis va barnvakt idag, och så ska vi klä julgranen (:
Hoppas att jag ska kunna lägga upp en bild på den iallafall.

Blåser gör det här också, massor.

Nu ska jag försöka lägga upp lite fler bilder från igår här, vi får se hur det går.

Annars kanske jag börjar pilla lite med en bloggdesign till Jossan (; Får se om hon har några önskemål? :P

Ses

Kommentarer
Postat av: Mimmi :D

hihi tack igen :D<3

2008-12-23 @ 10:33:01
URL: http://mimmikanske.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0