Måndag

Hej
Sitter i skolan och väntar på att vi ska gå på julkonsert. Har ont i huvudet och funderar på att åka hem efter det.
Ska börja vinterstäda hos kaninerna när jag komme rhem idag om jag orkar tror jag. Vi ska kanske flytta in dem i boden snart, nu när det kommit en massa snö :D

Dock så var bussresan inte världens roligaste idag xD
Det började med att bussen var försenad 10 minuter, sen när den väl kom, kunde den inte svänga in på busshållsplatsen, så busschauffören fick gå ut och vinka till oss så vi fick gå ut i vägen och gå på. men när vi kom dit, eller vi sprang dit för o få platser på bussen, så var det skithalt coh Johanna gjorde värsta vurpan och landade rakt på rumpan xD Tydligen hade busschauffören gjort likadant, fast han hade landat på ryggen. Sen var det skithalt och han hade parkerat mitt i backen, så vi fick glida ner för backen. Sen när vi gick på var det en skolklass som skulle till Valstadskolan och dom va helt hysteriska över att de skulle bli lite sena xD Sen fick han köra jättesakta för det var så halt och skolklassen var skitarga xD Sen när vi väl va inne i stan visste vi inte om bussen skulle gå till gymnasiet, så vi skickade fram Robin så han fick fråga, och det skulle den, men när han skulle svänga vänstar råka han köra lite för långt o han bara ojojoj så vi fick ta en omväg xD Snacka om bussresa asså xD

Jaja, nu ska jag vänta på att Johanna ska komma så hon kan öppna sitt skåp, för jag har mina saker i hennes skåp för jag glömde min nyckel hemma.

Ses

Kommentarer
Postat av: KelocC

Hihi oekj ;D

jo de blev den :D

2008-11-24 @ 14:34:43
URL: http://kelocc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0