Först Inlägget

Hej
Efter lite ombyggnad av bloggen så är den nästan färdig, kände att jag ville ha en enkel blogg men ändå snygg, så ungefär såhär kommer den se ut. Raderade även alla gamla inlägg, så börjar om igen, kommer kanske inte uppdateras hela tiden, men lite iaf.



Idag har jag inte gjort så mycket, vaknade ganska sent och åt frulle direkt. Efter det åkte jag, mamma och syster in till stan för att köpa kaninmat och lite, köpte även en mössa och en halsduk på H&M. Träffade några bekanta inne på Lindex, där vi även såg han som var med i Ensam mamma söker, med hon från Vvik som jobbar på Lindex, så nu vet vi vem som hon valde, haha. Blev även Willys, Blomsterlandet och Kvantum innan vi åkte hem och lagade Tacos :D Efter det har jag suttit lite vid datan, myst med kaninerna och kollat på tv.

Imorrn blir det bio, Mamma Mia (:

Ses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0