Söndag

Hej!
Förlåt för dålig uppdatering, men jag har varit borta hela helgen.
Igår åkte vi med fam Söderlund till Boda, Vimmerby med våra husvagnar, och skulle sova över där för att testa husvagnen, hehe. Så vi kom dit mitt på dagen nångång, och fikade lite. Sen red vi. Jag fick rida Charlie, jättemysig var han. Efter det gick vi in och kollade på film, sen åt vi tacos och pratade. Sen sov vi i husvagnarna.

Idag vaknade vi ganska tidigt men låg och slappade ett tag innan vi gick up och åt frukost. Efter det fikade dom vuxna och vi kollade lite på tv. Sen åkte jag och Kajsa lite fyrhjuling, sne åkte jag, Leo och Jessica fyrhjuling och hjälpte dom vuxna när dom satte upp en ny hage. Efter det åkte alla fyra fyrhjuling runt ganska länge. Sen åt vi korv med bröd. Efter det hälsade vi på hästarna och sen åkte vi hem. Vi stannade i Vimmerby på hemvägen och tankade och köpte med mat hem. När vi kom hem hälsade vi på kaninerna, jag satte mig vid datan, och åt vi. Efter det har jag varit ute och cyklat och gåt med Jossan.

Nu väntar sängen.

Ses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0