Fredag

Sista "riktiga" dagen på påsklovet, helt sjukt vad tiden har gått fort. Idag har jag iallafall varit i stan och träffat Jossi :D Gick runt i alla affärer 10 gånger, satt i hamnen en koooort stund och åt glass innan jag var tvungen o röra på mig, haha, hatar att sitta still. Träffa även Kajsa, mycket trevligt :) Sen tog jag bussen hem tillsammans med syster oc Viiickis ;) Väl hemma blev det film, data, kaniner, snack och promenad med hunden, dock en kort sväng för jag orkade inte. Men imorrn blir det en lång sväng ialalfall, nyttigt för både mig och hunden :)

Annars så har jag snaaaaaaart en Poaroid kamera, med fiiilter :D Den skickas om 5 dagar :D WEEEI!

Ses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0