Tisdag

Tror jag behöver ta fram en ordbok snart, för o komma på lite bra rubriker, haha.

Idag var det skola som vanligt iallafall, började med Ulal lektion, rätt kul. Sen engelska, och det gick ganska fort för en gångs skull! Lunchen smakade inget vidare, så jag var jättehungrig på datakunskapen som vi hade efter, och vi hade prov dessutom, men det gick bra ändå. Tog iallafall bussen hem vid 13.25, skönt att komma hem tidigt idag med. I och för sig så har jag inte gjort så mycket hemma, men har iallafall bestämt att Jossi hänger med mig till stallet på fredag, hon ska få rida Misty :) Sen hänger Ellie med och rider lördag/söndag :D

Nu väntar sängen.

Ses

Kommentarer
Postat av: Jossi

Läääääängtar till Fredag :'D

2009-04-29 @ 14:05:23
URL: http://josefineaspeteg.webblogg.se/
Postat av: Joakim

sv: där ser man :D tack så jättemkt :)

2009-04-29 @ 23:27:28
URL: http://joakimforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0