HJÄRTA

jag vet att du kan, jag vet att du kan, jag vet att du kan. Jag dör utan dig! ♥







Du är den som lyser upp min värld en mörk dag.
Du är den som får mig att skratta när jag vill gråta.
Du är den som alltid finns där när jag behöver dig.
Du är den bästa vännen man kan ha.


Jag vet att du kan fixa det här, bara du vill! Och jag vet att du vill!
Låt inte skiten vinna! Lova mig det!

För jag kan inte tänka mig ett liv utan dig, för du så sjukt jävla bra!


Dina ord skrämmer mig.

♥ 2009 är DITT år.



Ses

Kommentarer
Postat av: JOSSI

Love babe <3

Du är fasiken bäst, tack för att du finns älskade vän, än en gång ska du veta att du är bara så bäst! Utan dej hade jag inte orkat såhär långt, tack för att du alltid lyssnar, alltid är bäst och såklart jag vill göra dej glad, ALLTID! De enda jag vill är att se ett leende på dina läppar, HELA TIDEN vore en dröm :)

För min bästa vän är värld allting!



Btw. jag vill inte skrämma dej snuttan :(

2009-02-07 @ 21:24:09
URL: http://josefineaspeteg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0